Продавець MIL-Store розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
787 відгуків
Київ, Україна
+380 (66) 955-05-77

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете обміняти або повернути товар якщо: 1. Немає слідів пошкоджень при використанні. 2. Збережена і не пошкоджена упаковка товару. 3. Є підтвердження покупки в нашому магазині (чек, квитанція оплати тощо). Зворотня доставка за обмін або повернення товарів Належної якості здійснюється за рахунок покупця. Процедура повернення товарів Належної якості: 1. Зв'яжіться з менеджером магазину будь-яким зручним для Вас способом в розділі "Контакти". 2. Повідомте причину, через яку хочете здійснити обмін або повернення. 3. Відправте нам товар через відділення логістичної компанії "Нова Пошта". 4. Повідомте номер накладної (ТТН) і номер банківського рахунку (картки) для повернення вартості товару. Після отримання товару ми перевіряємо його на відповідність умовам обміну товарів. Повернення коштів або відправка іншого товару відбувається протягом 5 робочих днів. Процедура повернення товарів Неналежної якості: 1. Зв'яжіться з менеджером магазину будь-яким зручним для Вас способом в розділі "Контакти". 2. Повідомте причину, через яку хочете здійснити обмін або повернення. 3. Відправте нам товар через відділення логістичної компанії "Нова Пошта". 4. Повідомте номер накладної (ТТН) і номер банківського рахунку (картки) для повернення вартості товару. Зворотня доставка за обмін або повернення товарів Неналежної якості здійснюється за рахунок компанії (безкоштовно). Повернення коштів за товари Неналежної якості або відправка іншого товару відбувається протягом 5 робочих днів і здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється на карту або рахунок покупця. Важливо: перевіряйте товар при отриманні у відділенні логістичної компанії. У випадку, якщо товар пошкоджений, складіть акт претензії/відмови у відділенні логістичної компанії в момент отримання. Всі товари перед відправленням перевіряються та страхуються. Якщо у Вас виникли будь-які інші запитання - Ви можете зв'язатись з нами доступними способами в розділі "Контакти".

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner